بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.



ادامه مطلب ...


Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.



ادامه مطلب ...


نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد. ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

 



ادامه مطلب ...


EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)



ادامه مطلب ...


Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

StarBurn از نرم افزارهای محبوب در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب میشود که به دلیل حجم کم و توانایی آن بسیار کاربردی میباشد.به کمک StarBurn کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD رایت نمایند .همچنین این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .



ادامه مطلب ...


Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.

 



ادامه مطلب ...


DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری ...

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به 43000 واژه دارد ! دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش ...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

مجله الکترونیکی گیمر طلایی یا گلدن گیمر در رابطه با دنیای بازی ها و بازیخورها می باشد که به صورت ماهانه در قالب فایل PDF منتشر می شود. این مجله بیش از یک سال در حال انتشار است در هر شماره به بحث و نقد بازی ها ، معرفی بازی های جدید، بررسی بازی ها ، بررسی شخصیت های بازی ها،معرفی سخت افزارهای مربوط به بازی ها و… خواهد پرداخت.




ادامه مطلب ...


‫در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬



ادامه مطلب ...


 

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  BandiZip :
- قابلیت فشرده سازی تا ۳ برابر سریع تر از نرم افزار های امروزی
- قابلیت اکسترکت تا ۲برابر سریعتر از نرم افزار های امروزی
- سیستم کدینگ پیشرفته جهت جلوگیری از خرابی فایل
- قابلیت کشیدن و رها کردن و یا همان (Drag & Drop)  جهت آرشیو بندی سریع فایل
- پشتیبانی از پسوند های بیشمار همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,
- و ده ها قابلیت کلیدی دیگر



 

 



ادامه مطلب ...


HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن ۴۹ فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی ۳۰ درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید . توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 52977
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1