بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

 

دانلود نرم افزار Adobe PhotoShop Touch v 1.5.0 برای اندروید

 

نوع نرم افزار: ویرایش تصویر

ورژن: ۱٫۵٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل: ۴۶ MB

Adobe PhotoShop Touch نام نرم افزاری است که توسط شرکت معتبر ادوبی برای ویرایش تصویر بر روی کامپیوتر عرضه شد و پس از موفقیت بسیار زیاد خود و دریافت عنوان بهترین و کار امد ترین ویرایش گر تصویر در دنیا را این شرکت تصمیم گرفت این نرم افزار را بر روی سیستم عامل اندروید ارایه کند شما اینک میتوانید با نصب این نرم افزار روی موبایل خود دستگاه اندرویدی خود را به یک ویرایشگر تخصصی عکس تبدیل نمایید و تصاویر خود را انگونه که دوست دارید ویرایش کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیهات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



ادامه مطلب ...


یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!

 



ادامه مطلب ...


سفارشی

به در خواست شما بازدید کنندگان محترم

 

 یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



ادامه مطلب ...


شاید بارها بر روی گوشی دوستتان مشاهده کرده اید که قفل صفحه گوشی شان را با استفاده از اثر انگشت باز می کنند. این بار برایتان در سایت مستردانلود این نرم افزار را که FingerPrint Lock نام دارد، برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم. این نرم افزار می تواند صفحه لاک اسکرین شما را به لاک اسکرین اثر انگشت تبدیل کند که باید آن را با اثر انگشت خودتان باز کنید؛ اما صبر کنید حقه ای در این برنامه قرار دارد. در اصل چنین نیست و برای این که بتوانید صفحه را باز کنید شما باید در پایین ترین قسمت سمت راست گوشی چند لحظه انگشت خود را نگاه داشته و سپس انگشت خود را در محل انگشت برنامه قرار دهید تا نرم افزار اجرا شود. برای نصب و اجرای این برنامه نیازمند آندروید نسخه ۱٫۸ و بالاتر هستید.



ادامه مطلب ...


چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار با امکانات جدید را می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا از برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی تل و… می باشند . 



ادامه مطلب ...


 

بعد از دانلود و نصب نرم افزار MOBILedit! در کامپیوترتان، می توانید به گوشی خود از طریق کابل، بلوتوث، وای فای و یا سایر روش ها متصل شوید. شما می توانید تمام محتویات گوشی تان را مشاهده کنید و کارهایی از قبیل همگام سازی، افزودن، ویرایش و یا حذف هرچیزی را از طریق کامپیوتر انجام دهید. همچنین با استفاده از کیبورد کامپیوترتان قادر خواهید بود تا مخاطب جدید به دفترچه تلفن گوشی اضافه کنید، برروی فایل ها مدیریت نمایید و حتی پیام متنی ارسال کنید. این برنامه قادر است تا به صورت خودکار از اطلاعات ضروری موجود در تلفن همراه شما یک نسخه پشتیبان در کامپیوتر تهیه کند. علاوه بر این MOBILedit! یک نرم افزار منحصر به فرد و یک ابزار جهانی است که از تمام تلفن های همراه با سیستم عامل های مختلف از جمله Android, iPhone, Blackberry, Windows Phone, Bada, Symbian و Meego پشتیبانی میکند.

 



ادامه مطلب ...


بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus,white balancelight metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 52772
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1