بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Drawing Facial Features مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی طراحی آناتومی چهره می باشد که در آن ها Danielle Iyer به شما ویژگی ها و جزئیات طراحی اجزای صورت را یاد می دهد . آناتومی و دقت در کشیدن اجزای صورت ، باعث شخصیت دادن به آن چهره می شود که دانستن فاکتورهای لازم برای موفق شدن بسیار ضروری است . این ویدئوها محصول شرکت Digital Tutors هستند که با کیفیت ۷۲۰p و فرمت FLV در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشند .

 

 

 



ادامه مطلب ...


تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن شرکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره از آن به توپ ضربه می‌زند. در وسط میز یک تور قرار دارد و برخورد توپ موقع برخورد با آن تابع قوانین خاصی است. توپ در این ورزش سبک و توخالی است. جنس میز نیز از چوب و سخت است.خاستگاه این بازی بریتانیا است.این بازی از پنج گیم ۱۱ امتیازی تشکیل می‌شود. هر بازیکن یا زوجی که زودتر به امتیاز ۱۱ دست یابد، برنده گیم خواهد بود، مگر انکه دو بازیکن و یا هر دو زوج به امتیاز مساوی ۱۰ دست یابند. در این صورت برنده، بازیکن یا زوجی خواهد بود که دو امتیاز پی در پی بیشتر از حریف خود کسب کند.فیلم آموزشی پی روی شما که در چهار قسمت تدوین شده است به وضوح نشان می دهد که آماده سازی فیزیکی در تنیس روی میز چه میزان مهم و کاربردی است.در ادامه شما در خواهید یافت که فاکتور هایی نظیر هماهنگی، سرعت، چابکی، قدرت، تناسب اندام، انعطاف پذیری، تعادل و استقامت بدنی مهمترین ویژگیهایی است که می بایست در کنار مهارت های خاص این ورزش که خواهید آموخت ، بدانها دست یابید. گفتنیست این فیلم آموزشی به سه زبان آلمانی ، روسی و انگلیسی می باشد…

 

 



ادامه مطلب ...


این ویدئوهای آموزشی بخشی از صنعت ۵۰ میلیارد دلاری آهنگ سازی برای بازی های دیجیتال را به شما آموزش می دهند . همانند ویدئوهای آموزشی قبلی David Earl ، ابتدا به تاریخچه ی صنعت آهنگ سازی بازی ها می رویم و سپس وارد پیچیدگی ها و سختی های آهنگ سازی می شویم ، جایی که اولین قدم برای موفقیت ساخت Loop های عالی است . آهنگ های بازی موجب درک بهتر بازیکن از محیط و فضای بازی ها می شود و موفق شدن در این زمینه کاری سخت و زمان گیر است . برای درک این ویدئوها ، آشنایی با موزیک و آهنگسازی ضروری است . در ادامه می توانید این ویدئوهای آموزشی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

 



ادامه مطلب ...


با یک فیلم آموزشی کارآمد دیگر در زمینه ابر برنامه فوتوشاپ در خدمت کاربران گرامی دانلود ها هستیم.این ویدئو آموزشی چنانچه از نامش پیداست شما را در راستای خلق جلوه ها و افکت های خلاقانه بر روی تصاویرتان یاری خواهد داد.تیم گری ، استاد برجسته فوتوشاپ در کنار آموزش جامع نحوه استفاده از ابزار های کارآمد فوتوشاپ شما را تشویق خواهد کرد تا بدون هراس ایده ها و تفکرات خود را به کار بسته و افکت های ابتکار آمیز بیافرینید.در ادامه با جزئیات بیشتری آشنا خواهید شد.در هر کاری چنانچه عزم خود را برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب جزم کرده باشید با وجود موانع و دشواری های که پیش رویتان خواهد بود به کار خود ادامه خواهید داد.فوتوشاپ نیز از آن دست برنامه هایی می باشد که نیازمند تمرین و ممارست فراوان است. در ادامه همچنین اعمال افکت های چندگانه با ایجاد پروژه های متعدد بر روی یک تصویر واحد را خواهید آموخت و…

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

در این ویدئوهای آموزشی شرکت ۳DMotive ، مربی Alan Thorn به شما راه و روش ساخت یک بازی شوتر ۲D را آموزش می دهد . یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می‌شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می‌شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

با Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند . فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

 

 

 



ادامه مطلب ...


نرم‌افزار Adobe illustrator CS6 یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این ویدئوهای آموزشی Chad Chelius و Angie Taylor به شما روش های کار با این برنامه حرفه ای را آموزش می دهند . شما می توانید از این فیلم ها برای یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با اشکال، transformations ، تایپوگرافی و … استفاده نمایید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

NG – Megafactories: MV Agusta (2013) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور وبلاگ |

 

 

 

 

نام مستند : Megafactories: MV Agusta

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ام وی آگوستا که در اصل مخفف Meccanica Verghera Agusta می باشد ، یک کارخانه ی تولید موتور سیکلت است که در ۱۲ فوریه سال ۱۹۴۵ در نزدیکی میلان تاسیس شد . این شرکت در حال حاضر توسط پدر و پسرش اداره می شود که با این مستند به این ابرکارخانه می رویم تا با روند ساخت موتورسیکلت های آن آشنا شویم …



ادامه مطلب ...


با Jess Stratton همراه شوید تا به صورت مقدماتی با بخش های مختلف سرویس گوگل درایو آشنا شوید . مدیریت ، قالب بندی ، اشتراک گذاری اسناد و … از جمله سرفصل های این آموزش ها هستند . گوگل‌درایو، یک برنامه آنلاین ابری تحت اینترنت است که قابلیت نگه‌داری، اجرا و همچینین همسان‌سازی با کامپیوتر کاربر برای انواع فایل را دارد. این سرویس گوگل در ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ انتشار یافت. این سرویس یکی از افزوده‌های برنامه گوگل داکس است که به کاربر اجازه نگهداری انواع فایل در سرور(های ابری) گوگل را می‌دهد. ایده گوگل درایو از مارچ ۲۰۰۶ زده شد!

 

 



ادامه مطلب ...


 

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

 

 



ادامه مطلب ...


Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

 

 



ادامه مطلب ...


برای نتیجه گرفتن و داشتن بدنی ایده آل، فقط کافی است با تماشای این فیلم های آموزشی و صرف تنها ۲۵ دقیقه در روز، به نتایج دل خواه خود دست یابید. مربی ورزشی Shaun به شما برنامه ای روزانه را آموزش می دهد که کمتر از ۳۰ دقیقه خواهد بود. افزایش فعالیت بدنی و یا ورزش نیز از بخش‌های ضروری درمان چاقی است. افرادی که قادر به حفظ وزن کاهش یافته در بیش از چندین سال هستند ورزش منظم دارند، حتی ورزش آسانی مثل پیاده روی. هدف از فعالیت بدنی و ورزش سوختن کالری بیشتر است – گرچه ورزش مزیت های فرواوان دیگری نیز دارد. میزان سوختن کالری بستگی به تکرر، مدت زمان و شدت فعالیت شما دارد.

 



ادامه مطلب ...



در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

در این ویدئوهای آموزشی Frank Conway و Tony Longinotti به شما مهارت های تکنیکی رانندگی را آموزش می دهند . در شرایط خاص جاده ای و … گاهی اوقات مهارت های رانندگی ، تنها تایین کننده سلامتی و یا مرگ شما هستند . از این رو آشنایی بیشتر با رانندگی در شرایط های مختلف برای رانندگانی که بیشتر وقت خود را صرف رانندگی می کنند امری ضروری است . تسلط بر اجرای صحیح چند مانور ساده ، می تواند به بهبود مهارت های رانندگی شما بسیار کمک کند که در این فیلم های آموزشی با این مانورها و مهارت ها به صورت تصویری آشنا خواهیم شد . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد که در ادامه می توانید لیست سرفصل های آن را مشاهده نمایید .

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 52800
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1