بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

 

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

 

 



ادامه مطلب ...


Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

 

 



ادامه مطلب ...


برای نتیجه گرفتن و داشتن بدنی ایده آل، فقط کافی است با تماشای این فیلم های آموزشی و صرف تنها ۲۵ دقیقه در روز، به نتایج دل خواه خود دست یابید. مربی ورزشی Shaun به شما برنامه ای روزانه را آموزش می دهد که کمتر از ۳۰ دقیقه خواهد بود. افزایش فعالیت بدنی و یا ورزش نیز از بخش‌های ضروری درمان چاقی است. افرادی که قادر به حفظ وزن کاهش یافته در بیش از چندین سال هستند ورزش منظم دارند، حتی ورزش آسانی مثل پیاده روی. هدف از فعالیت بدنی و ورزش سوختن کالری بیشتر است – گرچه ورزش مزیت های فرواوان دیگری نیز دارد. میزان سوختن کالری بستگی به تکرر، مدت زمان و شدت فعالیت شما دارد.

 



ادامه مطلب ...



در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

در این ویدئوهای آموزشی Frank Conway و Tony Longinotti به شما مهارت های تکنیکی رانندگی را آموزش می دهند . در شرایط خاص جاده ای و … گاهی اوقات مهارت های رانندگی ، تنها تایین کننده سلامتی و یا مرگ شما هستند . از این رو آشنایی بیشتر با رانندگی در شرایط های مختلف برای رانندگانی که بیشتر وقت خود را صرف رانندگی می کنند امری ضروری است . تسلط بر اجرای صحیح چند مانور ساده ، می تواند به بهبود مهارت های رانندگی شما بسیار کمک کند که در این فیلم های آموزشی با این مانورها و مهارت ها به صورت تصویری آشنا خواهیم شد . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد که در ادامه می توانید لیست سرفصل های آن را مشاهده نمایید .

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 52959
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1